maanantai 9. huhtikuuta 2012

Unsinkable ship :)

Hei!

Kävin sunnuntaina kattoo Mireten, Siirin, Jatan, Millan, Sussun ja Johannan kaa Titanicin 3D:nä <3
aww!! se oli niin ihana, että itkin.... :´(

meillä oli semmonen juttu että me pukeuduttiin elokuvan vaatteisiin :)
                                                       mää olin Rose siinä alussa: 
tää on oikee Rosen asu siitä mitä mää yritin jäljitellä :)


täsä sitten mun asu :)




tässä me sitten ollaan kaikki jotka pukeuduttiin :)
vasemmalla eka oon minä(Rose alussa), mun viressä on Siiri (Jack), sitten on Mirette (Rose laivan kansi kohtauksesta) ja oikeanpuoleisin on Jatta (Titanicin kapteeni)
 
Oli aivan ihana reissu!
Finnkinon työntekijät oli aivan innoissaan ku oltiin pukeuduttu :)
yks niistä otti meistä kuvan Finnkinolla :D

elokuvasta tehty videopostaus on Miten blogissa :D

3 kommenttia: