torstai 28. kesäkuuta 2012

työviikkoo

Hei!
Toinen työviikko on kohta ohi, ihanaa :)
Oon kesätöissä terveyskeskuksessa eli joudun siis siivoon joka päivä (siivoominen ei oo mun juttu)
okei ei se kovin paha oo mut imurointi ja ikkunoiden pesu on tosi tylsää :D
en mää koko ajan joudu kuitenkaan imuroimaan ja peseen vaan ikkunoita saan mää tehä paljon muutaki kuten luututa lattioita ja pöytii mut ei sekään vielä mitään mukavaa oo
ja sittenhän siellä on niitä taukoja ettei tarvi ihan koko aikaa kuitenkaa siivota :D
näkyy vähän huonosti noin tekstit :(

tänään siivosin lattioita semmosella koneella se oli ihan ok
leikkasin varmaan tli 200 tarraa lapsille :D
ja sit tietenkin moppasin lattioita
 tää oli eka päivä ku ei tarvinnu pestä yhtään ikkunaa, ihanaa!<3

lisäksi siellä on aivan ihmeellisii koneita mut niillä on ihan hauskaa siivota :)


mun mieliala on vaihdellu töissä aika paljon
välillä on ollu ihan hauskaa esin vaan istuu ja viikata pyyhkeitä tai leikata niille lapsille niitä tarroja, mut sit ku oon juotunu peseen ikkunoita niin se on tylsää
joten ajattelin et tää kuva sopis mun työviikkoon :D

Kesälomaa on menny jo vaikka kuinka kauan eikä oo ollu yhtää lämmin!!
missä se kesä on!!!
mää tykkään ottaa aurinkoo ja uida kesällä mut en oo vielä ottanu edes talvikturkkii pois ku on ollu niin kylmä et en oo tarennu mennä uimaa
yleensä oon ottanu jo kesäkuun alussa
että sitte tai jos tulee lämmin niin meen heti ottaa aurinkoo ja haluun rusketusraidat ;)

kukkia oon kuitenkin keränny
et niitä kasvaa
ja mää rakastan kukkia <3 ne tuoksuu ja näyttää ihanalta ;)
ei oo kyllä mun poimimii mut samoja kukkia mää oon kuitenkin poiminu :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti